Skip to content


Prečo ženy trávia hodinu v kúpeľni a muži sledujú šport

Isto to poznáte. Žena si v istú časť dňa namieri svoje bytie do kúpeľne pred zrkadlo a strávi tam jednu hodinu svojho života. Muž nechápajúc prejde okolo, pobozká ju na krk a ide sledovať nejakých spotených chlapov ako sa kdesi na druhej strane planéty preháňajú v kombinézach a dresoch za niečím, čo … za niečím.

Prečo to tie ženy robia? Tak by mohla znieť rečnícka otázka. Chcú sa nám, mužom, páčiť? Alebo chcú len „zabiť“ konkurenciu iných žien? Prečo? Otázka, ktorú si veľa ľudí kladie, v tomto prípade si ju kladú muži smerom k ženám.

Najhoršie na tejto celej veci je fakt, že muž sa domáha odpovede od ženy, no ťažko sa jej dočká. Odpoveď možno ani neexistuje, lebo je to široký pojem postaviť sa pred zrkadlo a „skrášliť sa“. Nech si to skúsi ten chlap, ktorý to tvrdí – postaviť sa pred zrkadlo. Povedať si priamo do vlastných očí: som úžasný a najlepší chce trochu odvahy a bezostýchavosti. Možno je otázka od mužov na mieste vtedy, keď žena svoju prirodzenú krásu zohyzdí make-up-om. Ako taký stav poznať? Jednoducho. Pokiaľ žena robí dojem, že „je krásna, isto má make-up“ a pritom ho nemá, tak vtedy spomínaný make-up robí viac škody, ako osohu.

Preto skúsim opísať pohľad jedného muža, a zrejme aj niektorých iných, že ako vnímame make-up. Pokiaľ vidno na tvári efekt Da Vinciho Mona Lisy, teda praskanie olejomaľby, v tomto prípade make-up-u, tak je to neskutočne škaredé a nepríjemné. Mona Lisa je na druhú stranu umelecký skvost, pretože ako taká make-up nemá ;-) . Pocit pohľadu do výkladu obchodu s oblečením, kde sú rôzne figuríny aj s tvárami, sa dostaví takmer ihneď. Jednoducho povedané, žena s tvárou zahalenou do hrubého make-up-u jednoducho nevyzerá dobre, skôr odpudzujúco. V šere sa to dá zniesť, pretože vtedy nevidno detaily a mozog si dotvára to, čo chce, ale za bieleho dňa: nie. Vtedy žiadny make-up nepomáha oblbnúť mozog. Na druhú stranu, keď ide o sex, je jedno, či má žena make-up, alebo nie. Vtedy je mužský mozog upriamený na iné kvality – zachovanie populácie a tak podobne.

Prirodzená krása, ktorá je jemne dotvorená detailami z prípravkov z ohurujúcich reklám o 40 000% preĺžení rias, je sexy a nedá sa zrovnávať so žiadnym make-up-om, kde koža nemôže ani len dýchať (z toho potom vrásky a ďalšie emulzie z bohovských reklám).

Aj napriek tomu sú ženy hodné milovania a obdivu. Ženy mám rád, no milujem len jednu, pretože každá drobnosť dotvára celok ako taký a upriamovať sa len na jednu „chybu“ a tú vytrhávať z kontextu, to ako keby sme chceli hodnotiť rozkvitnutú čerešňu len na základe koreňov. Treba sa pozrieť aj na kvety a neskôr jej zrelé plody.

Platí totiž, že odstrániť chyby druhého ide jedine tak, že zmeníme samých seba.

Posted in Radosť, Rozvoj osobnosti.