Kníhkupectvo Martinus.sk sa začína meniť. Teším sa. Preto začali aj s masívnou bannerovou kampaňou. Tá na Sme.sk (inde som nehľadal) sa prezentuje najdlším bannerom na Slovensku. Myšou „buchnete“ do prvej knihy a začnú sa domino efektom váľať aj tie za ňou stojace. Bolo by to fajn, keby sa to nevyznačovalo jednou zaujímavosťou.
Pri padaní kníh sa pripočítava počet metrov kníh, ktoré Martinus ponúka a zároveň aj percentuálne vyjadrenie tohto stavu: 85,156% našej ponuky a tak podobne.
Či je to zámer a či nie, že tento proces nemá konca? Nechal som banner bežať, nech sa zapotí s cieľom zistiť, čo sa stane, až naskočí 100% našej ponuky. Neposlúchol som výzvu k akcii “nečakaj, nájdi si svoju knihu”, keďže už svoje knihy nájdené mám. Čakal som a dočkal som sa (aspoň čiastočne). Banner ráta ďalej a už som momentálne na hodnote 191% (a stále rastie) našej ponuky (2876 metrov).
Nebudem špekuľovať o tom, či je to zámer, alebo nie. Proste som to postrehol a páči sa mi to . „Nebol to zámer, ale chyba v skripte“, napísal mi Michal Meško. Proste som to postrehol a páči sa mi to . Ak to bol zámer (skôr nie, keďže pole pre čísla je moc malé), tak na niekoľko ľudí isto zaberie. Ak nie, zaberá už len z toho dôvodu, že vznikol tento článok. Táto milá chyba už bola opravená a banner už dobehne do 100% korektne a zastaví sa.
Ešte sa mi podarilo nazbierať vyše 440%.
Potom som overil už opravený banner a dobehol korektne.
Martinus.sk – najlepší internetový obchod
Príjemnou komunikáciou, odmenou mínus 100,- Sk z objednávky za dopozeranie bannera do 100% v Top10 a pamätaním si komunikácie spred dvoch rokov sa Martinus.sk u mňa stáva i-obchodom číslo jedna. Odporúčam každému, kto nepohrdne dobrou knihou.
Ešte dodám, že zrejme odmena 100 Sk je kvôli 100%. 100=100. Ale ja som banner dopozeral do +440% a 440 > 100. Kolega dal dokonca +600.